وزیر بهداشت در انتخابات شرکت کرد

وزیر بهداشت در انتخابات شرکت کرد وزیر بهداشت با حضور در شعبه أخذ رای بیمارستان امام خمینی، در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 01
کد خبر: ۲۳۰۶۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، بهرام عین‌اللهی، روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در محل شعبه اخذ رأی بیمارستان امام خمینی حضور یافت.

 

وزیر بهداشت در حاشیه حضور در پای صندوق رأی، از احاد مردم به ویژه پرسنل و کادر سلامت، برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر/ مهر

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار